وای خدایا دارن میزنن باز زدن تپش قلب گرفتم😭💔

۷ پاسخ

ای کاش آتش بس بشه

من هروز همین بساط انگار ک در گوش من دارن میزنن بچم یهو با ترس میپره گریه می‌کنه خدا لعنتشون کنه
خودم هم با هر استرس دل‌درد شدید میگیرم نمی‌دونم چکارکنم
خبری از تموم شدن جنگ نیس انگار باید خودمون رو واسه این دوران افتضاح طولانی مدت آماده کنیم

دیشب ساعت سه زدن من از خواب پریدم خدا لعنتشون کنه

نترس بابا استرس نداره منم تبریزم خونمون میلرزه

وای مواظب خودتو نی نیت باش عزیزم🥺
انشالله که این جنگ لعنتی و سریع تموم کنن مردیم از استرس

وای نگوو ما شب قدر بیرون بودیم اراک رو که زدن قلبم اومد تو شلوارم 😐

منم تو اهوازم خیلی میترسم😭😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۵ ماهگی
مامان مامان مامان مامان ۱ ماهگی
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان مامان مامان مامان ۱ ماهگی
مامان مروارید مامان مروارید هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ونهم بارداری