ما فقط برای خرید غذا و آذوقه میریم بیرون اونم مجبوری....واقعا شرایط خطرناکه
والا من میترسم برم با اینکه ۲۴ متری میشینیم
اره ظهرا خیلی شلوغ میشه منکه تاالان خرید نکردم
اره تا۴میان کم کم
اره بازه و شلوغه
اره خیلی شلوغ من دیشب ساعت۱۰رفتم
ارع فقط تا ۹میبندن
شششششششللللللللللللللوغ ظلوغه
اره بازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.