پسرمنم از 3 ماهگی استپ وزنی داره اوایل رشدش عالی بود ولی الان هر24 ساعت ب زور دوتا120میلی شیرمیخوره
من نان۱ میدم براوزن گیری خوبه
مال رفلاکس لعنتیه منم همینم از دست شیر خوردنش پیر شدم 😔 هفته پیش دخترمو بردم پیش دکترش گفت زودتر شروع میکنه غذا کمکی نمیدونم میخواد چی بده گفت بهتر میشه به غذا خوردن بیفته .
میراث ۱۴۰۰ وزن اضافه کرده بود
۱۲۰ هر ۲.۳ساعت میخوره
ای ار خیلی مضخرفه اصلا وزن نمیده🤦
کمکی شروع نکردی؟
دکتر دخترم میگفت ماهی ۲۵۰گرم اضافه کرده باشن خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.