۶ پاسخ

پسرمنم از 3 ماهگی استپ وزنی داره اوایل رشدش عالی بود ولی الان هر24 ساعت ب زور دوتا120میلی شیرمیخوره

من نان۱ میدم براوزن گیری خوبه

مال رفلاکس لعنتیه منم همینم از دست شیر خوردنش پیر شدم 😔 هفته پیش دخترمو بردم پیش دکترش گفت زودتر شروع میکنه غذا کمکی نمیدونم میخواد چی بده گفت بهتر میشه به غذا خوردن بیفته .

میراث ۱۴۰۰ وزن اضافه کرده بود
۱۲۰ هر ۲.۳ساعت میخوره

ای ار خیلی مضخرفه اصلا وزن نمیده🤦

کمکی شروع نکردی؟
دکتر دخترم می‌گفت ماهی ۲۵۰گرم اضافه کرده باشن خوبه

سوال های مرتبط