۳ پاسخ

دال عدس درست کن خیلی بهتره از عدس معمولیه

مثل همیشه میپزم یکم با آب بیشتر و کره تا کامل له شه. بعد میریزم توی آسیاب. کاملا یکدست میشه

ی شب عدسو خیس میکنم
پوستشو میکنم
با پیاز و سیب زمینی و زردچوبه میپزم
عصاره قلم هم میزنم
اخرشم کره اضافه میکنم

سوال های مرتبط

مامان اِلینا🫀💋 مامان اِلینا🫀💋 ۱ سالگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱ سالگی
مامان مو قشنگ☺️💙🧸 مامان مو قشنگ☺️💙🧸 ۱ سالگی
مامان پسرِ مامان مامان پسرِ مامان ۱ سالگی