۵ پاسخ

ببر دکتر عزیزم.دارو میده کنترل میشه.
حق داری

الان زوده واسه کم اوردن عزیزم بهتره ارامش داشته باشی تا بتونی این دورانو بگذرونی

دلپیچه داره بردیش دکتر قطره بده
کمکی نداری
برای خودت کلپوره شاتره دم کن بخور شیرخودتو میدی بچه نفخ داره نگران نباش غذاهای باد دار نخور کلم و کاهو هم نفخ داره با خیارشور حواست باشه

احتمالا ‌کولیک داره دلش درد میکنه ببرش دکتر تاقطره بده بهش

خب حق داری بدنت از یه سفر ۹ ماهه اومده
کمکی نیاز داری حتما

سوال های مرتبط