#شیر
#پوشک
بهترین مارک ژل ابرو بی رنگ؟

۶ پاسخ

مورلی

عالیه اصلاسفیدک نمیزنه matiteh

مارک دوب

من هرچی گرفتم وقتی خشک میشه شوره میزنه

ابروهات کرکیه؟
اوکاز میزنم ابروهای من خیلی ضخیمه به سختی حالت میگیرع ولی موندگاریش خیلی خوبه اگه کرکی باشع ابروهات نازک باشه عالیع

این خیلی خوبه من استفاده میکنم اصلا سفیدک نمیزنه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ❤️ارغوان❤️ مامان ❤️ارغوان❤️ ۳ سالگی
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته سی‌ویکم بارداری