والا من به نزدیکترین فرد خودمم سهمیه شیر ندادم اره اگه نگرفتم و خاس روز اخر ماه بخواد میگم بره بگیره اما اینکه دائم بش بدم بگم بیا براتو سهمش گیرم دوماه دیگه شیرم خشک شد روم میشه بگم دیگه نگیر؟ یا همه اینا ب کنار کد ملی اطلاعات شخصی بچته چجور میدی ب غریبه خیلی جاها با اطلاعاتش میتونه خیلی کارا کنه
بنظرم هیچوقت اینکارو نکن بعدا سواستفاده میکنن
عزیزم کد ملی ب هیچکس نده
به کسی نده هرکی اینجا کدملی داده بعدش خودش لازمش شده و پشیمون شده
با کد ملی و آزاد چقد اختلاف قیمت دارن؟
اصلا این کارو نکن، خودت شیر خشک بخر ولی برو به کسایی بده که واقعا نیاز دارن، یعنی مطمنی.اینجا خیلیا سواستفاده می کنند. یا شیر خشک بگیر ببر بده بهزیستی یا خیریه شهرتون
میشه بهم بدی من برای بچه ام شیر بگیرم با تاریخ تولد
هیچ سواستفاده ایی وجود نداره چه اشکال داره آدم کار خیر بکنه
میدی عزیزم تاریخ تولدشم میگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.