دکتر بمن داد گفت برا جلوگیری از مسمومیت بارداری
برا منم داده چون یکم غلظت خون دارم
خونرسانی بهتر به جنین
من از دکترم پرسیدم گفت برای جلوگیری از سقط اگر بارداری پرخطر داشته باشی(دیابت و فشار و تیروئید و ازینچیزا)
احتمالا مقاومت شریانهای رحمی دارید
برای خون و اکسیژن رسانی به جنین و جلوگیری از فشارخون بالا و مسمومیت بارداری
برای خونرسانی بهتر ب جنین
اسپرین بخاطر غلظت خون میدن
فک میکنم قرص آسپرین
آسپرین. واسه خون رسانی بهتربه جنین
فکر میکنم رقیق کننده خون باشه
سلام منم مصرف میکردم تازه دکترم قطع کرد خونمون غلیظه فکر کنم رقیق میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.