سلام
این قرصا واسه چیه ؟

تصویر
۳ پاسخ

قوطی رو دکتر به منم داد من خیلی معدم درد میکرد و اسید معدم خیلی زیاد بود ناشتا قبل از صبحانه میخوردم خیلی بهترشدم

تهوع و معده

لانزو مال معده است. ترش نکنه و اینا

سوال های مرتبط

مامان بيسان 🩷🤰🏻 مامان بيسان 🩷🤰🏻 هفته بیستم بارداری
مامان شبنم مامان شبنم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شبنم مامان شبنم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شبنم مامان شبنم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تو دلي مامان تو دلي هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تو دلي مامان تو دلي هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان z💜💫 مامان z💜💫 روزهای ابتدایی تولد