۴ پاسخ

ماماها هیچی بلد نیستن من چندبار هرسوالی ازشون پرسیدمو بعد همونو از دکتر پرسیدم کلا یچیز دیگع گفت

مجبوری بشینی ک می‌پرسی دختر😂😂

اتفاقا من از دکترم پرسیدم گفت نه مشکلی ایجاد نمیکنه اگه خودت اذیت نیستی میتونی چها زانو بشینی

نوچ من همش چهار زانو بودم سر دخترم تا ۴۲ هفته بزور اومد گلم اصلا ربط نداره هر وقت بخواد میاد میاد

سوال های مرتبط

مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان یاشارکوچولو مامان یاشارکوچولو ۷ ماهگی