ماماها هیچی بلد نیستن من چندبار هرسوالی ازشون پرسیدمو بعد همونو از دکتر پرسیدم کلا یچیز دیگع گفت
مجبوری بشینی ک میپرسی دختر😂😂
اتفاقا من از دکترم پرسیدم گفت نه مشکلی ایجاد نمیکنه اگه خودت اذیت نیستی میتونی چها زانو بشینی
نوچ من همش چهار زانو بودم سر دخترم تا ۴۲ هفته بزور اومد گلم اصلا ربط نداره هر وقت بخواد میاد میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.