۱۰ پاسخ

هیچ کاری نکردیم

من هیچی نخریدم
اصلا حس و حالشو ندارم

سلام عزیزم جواب سوالمو میدی

چیکار

فقط خونه تکونی کردم اونم در حد یه فرش شستن و آشپزخونه رو تمیز کردن چند دس لباس هم برا دخترم خریدم

خیلی سخته دوتا بچه
بیرون رفتن سخته
کار کردن سخته
خرید کردن سخته


اعصاب و انگیزه و انرژی ندارم

من خودم چیزی نخریدم. شوهرمم کتونی دیگه نداشت دخترمم یه دست لباس قبل جنگ خریده بودم براش همین

ترکیب ماه رمضون و ج نگ و ت جمع ات بعد از افطار و گرونی
نه وقت میکنم کاری کنم
نه رغبت دارم برا چیزی

حس میکنم اگ کارای خونه رو بکنم و سال تحویل خونم خالی از گرد و خاک باشه
تمیز باشه
انرژی تمیزی و انرژی نو شدن سال
حالمونو بهتر میکنه
ولی خب بچه ها ساعت ۱۳ بیدار میشن
تا افطار درست کنم و با بچه ها سرو کله بزنم شب میشه و وقت ت جمع ات

منن اگه خدا بخواد یه هفت سین میچینم بخاطر دخترم

من ی هفت سین ساده میزارم علی خیلی دوست داره همش دربارش حرف میزنه برا علی لباس عیدی خریدم ولی خودم چیز خاصی نخریدم

سوال های مرتبط