هیچ کاری نکردیم
من هیچی نخریدم
اصلا حس و حالشو ندارم
سلام عزیزم جواب سوالمو میدی
چیکار
فقط خونه تکونی کردم اونم در حد یه فرش شستن و آشپزخونه رو تمیز کردن چند دس لباس هم برا دخترم خریدم
خیلی سخته دوتا بچه
بیرون رفتن سخته
کار کردن سخته
خرید کردن سخته
اعصاب و انگیزه و انرژی ندارم
من خودم چیزی نخریدم. شوهرمم کتونی دیگه نداشت دخترمم یه دست لباس قبل جنگ خریده بودم براش همین
ترکیب ماه رمضون و ج نگ و ت جمع ات بعد از افطار و گرونی
نه وقت میکنم کاری کنم
نه رغبت دارم برا چیزی
حس میکنم اگ کارای خونه رو بکنم و سال تحویل خونم خالی از گرد و خاک باشه
تمیز باشه
انرژی تمیزی و انرژی نو شدن سال
حالمونو بهتر میکنه
ولی خب بچه ها ساعت ۱۳ بیدار میشن
تا افطار درست کنم و با بچه ها سرو کله بزنم شب میشه و وقت ت جمع ات
منن اگه خدا بخواد یه هفت سین میچینم بخاطر دخترم
من ی هفت سین ساده میزارم علی خیلی دوست داره همش دربارش حرف میزنه برا علی لباس عیدی خریدم ولی خودم چیز خاصی نخریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.