۴ پاسخ

فعلا اروم

الهی شکر

خداروشكر حالمون خوبه

دیشب نخوابیدم حدود ۴ صبح چندین بار زدن اومدم خونه داداشم بدتر بود

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۳ سالگی