۱۹ پاسخ

خداکنه نشه تا خودشون پشیمون بشن .... خدا لعنتشون کنه میرن دوباره تجدید قوا کنن بدتر حمله کنن. کاش یه تظمینی بود دیگه به ما کار نداشته باشن

که دوباره چند وقت بعد بدتر بزنه؟

ایشالهه راست باشا

من موندم اونایی که میگن آمریکا باید خواسته ما رو بپذیره فکر نمیکنن امریکا بمب اتم داره؟ بخواد مثل ژاپن دوتا بمب بندازه که نابودیم...

ایشالاکه راست باشه ولی من بعید میدونم چون منافع دو طرف باهم همخونی نداره
سران ایران میخوان بمونن رو کار و اینکه تضمین ضمانت میخوان که دیگه آمریکا کاری به کارشون نداشته باشه و حمله نکنه
اما آمریکا میگه شما باید برید و هسته ای هم نیاید داشته باشید

بله توافقی که دیگه کلا جنگ تموم بشه و دوباره بعد چند وقت نخوره به کله سگ زرد که حمله کنه

والا هر کدوم ساز خودشون میزنن این میگه ما قبول نمیکنیم اونم میگه ما قبول نمیکنیم ولی در آخرش ک توافق میشه اما معلوم نیس 🥲

آخه ترا.مپ رد کرد مذاکره رو گفت ایران تمایل داره ولی من نه

بچه ها چرا نتانیاهو نیومد صحبت کنه ؟
می‌گفتن مرده گفته بود ساعت ۲.۳۰ به وقت ایران سخنرانی میکنم تا ببینن زنده ام

هیشکی نگفته

نیرو زمینی داره میفرسته صلح کجا بود

اینارو کی میگه؟؟؟

دیگه آخرش به مذاکره ختم میشه

شرایط ایران چیه؟؟؟شرایط اون چیه؟؟

نه عزیزم
امروز ایران کلی موشک خوشه ای انداخته
اصفهانم امروز کلی شخم زدن

کجا نوشته؟

کی میگه؟

انشالله ک صلح بشه خیلیییی زود

فعععک نکنم

سوال های مرتبط

مامان تیام👼 مامان تیام👼 ۳ سالگی
مامان تیام👼 مامان تیام👼 ۳ سالگی