۶ پاسخ

با کیسه آب پاره چجوری نگه داشتن ؟

تو بیمارستان نگهت میدارن تا34هفته؟

انشالله نمیگیره بد به دلت راه نده سوره بخون نینیت سالم باشه

انشاالله ک عزیزم بتونی تا دو هفته دیگ نگه داری به حق همین شب های عزیز

در دت چجوری بود؟

انشالله دردت نگیره ب وقتش بیاد شما هم برام دعا کنین گفتن باز دردت بگیره مجبوریم زایمانت کنیم الانم درد دارم

سوال های مرتبط

مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی