با کیسه آب پاره چجوری نگه داشتن ؟
تو بیمارستان نگهت میدارن تا34هفته؟
انشالله نمیگیره بد به دلت راه نده سوره بخون نینیت سالم باشه
انشاالله ک عزیزم بتونی تا دو هفته دیگ نگه داری به حق همین شب های عزیز
در دت چجوری بود؟
انشالله دردت نگیره ب وقتش بیاد شما هم برام دعا کنین گفتن باز دردت بگیره مجبوریم زایمانت کنیم الانم درد دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.