۶ پاسخ

پسر اینطوریه

اخه تپل مپلی میشه قشنگ رشد خودشو میکنه واینک میگن تا دهانه رحم بازشع

چون ممکنه دیر تر لقاح انجام شده باشه

بخدا منو تا ۴۲ نگه داشتن هربار میرفتم میگفتن بچه حالش خوبه میتونی بمونی بار آخرم خودم از دستگاه سردرمیاوردم نوار قلب بچه رو خراب کردم که فرستادنم بلوک

خب ۴۲هفته میشه ۹ماه و ده روز دیگ

جا بیفته

سوال های مرتبط