من الانم دارم میخورم چیپس سرکه ای انگار حالم خوب میکنه 😄
اره بابابخور
اره هرهفته میخورم گاهی هفته ای دوبار
من هم. اما سابقه فشار خون دارم میترسم بخورم
یه بسته کامل نه اما چندتا دونه در حد هوس مجازه
من خیلی خوردم بخور ولی زیاده روی نکن
اره بابا بخور کم،من دوبار تا حالا خوردم خیلی هوسم میکرد😬
کم بخور
ارهههههه بخور
آره منم تو هفته تو کلی چیپس سرکه ای خودم بخور نوش جونت فقط زیاده روی نکن🥰
بخور نوش جان
اره بابا بخوررررر
ارع بخور چیزی نمیشه من خوردم 😁😍
اره بابا هر چی دلت میخواد فقط به اندازه بخور من همه چی میخورم ولی به اندازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.