۲ پاسخ

من اتفاقا دیروز بردم
دیر هم شده بود
ولی خب چیزی نگفت
۶۵۰ تومن هم پولش شد
گفت بین ۴ تا ۶ ماهگی یک چکاب دیگه هم داره بیار
بنظرم ببر ارزش نداره ادم ریسک کنه
بحث سلامت و یک عمر زندگی بچس
خدایی نکرده طوری باشه فردا خودمون رو نمیبخشیم و بچمون حس میکنه نسبت بهش
بی توجه و بی مسولیت بودیم

اره ببر

سوال های مرتبط