۷ پاسخ

با سوالاتت فکر میکنم برام مرور خاطرات میشه
من فقط یک جلسه برده بودم
یادمه گفتن بچه خواب باشه
چون توی سرش صدا میپیچه...
مدارک فکر کنم همون دفترچه بهداشت

من دوبچه اولمونبردم ولی اینوبردم

کی نوشته ببری برا من نوشته سه ماه بعد

حتمانی نیست ولی خودت دوسداشته باشی میبری برا سلامتی بچه

هیچی کارت که بیمارستان دادن همراهت باشع

آره حتما برو

اره عزیزم حتما

سوال های مرتبط

مامان امید&هیراد مامان امید&هیراد ۸ ماهگی