۱۲ پاسخ

مگ قندت چنده؟

ولی اگه بدی هم فقط آزمایش حذف میشه سنو آنومالی رو باید بری

به نظر من همه باید برن ان آی پی تی که اگه خدایی نکرده مشکلی هم باشه زود بفهمن درسته هزینش زیاده ولی از واجباته من همون اول رفتم دیگه آزمایش های غربالگری هیچ کدوم نرفتم

سلام
شماهامیدونین حقوق بازنشسته هاچ موقع واریزمیشه؟؟اخرسال

قندت چنده؟
بیمه داری؟
برو یه ازمایش مقاومت انسولین بده.رژیم غذایی رعایت کن قندت اوکی میشه.به نظرم با دکتر دیگه مشورت کن

برو سلفری مهم تره قندتم کنترل کن با رژیم

اون پنج تومنه برای چیه دیگه ؟

ببین یه بار آدم باردار میشه نهایتا دوبار! هرچقدر خرج کنی می‌ارزه من با غربالگری اولم رفتم دادم

سلفری بده خودتو راحت کن هی این ازمایش اون ازمایش نکن

قندت چند بوده ؟

منی که دارم دق میکنم جواب آزمایش ان تی ریسک زده گفتن باید سلفری یاآمینیوسنتزبدی میگم حاضرم ۱۰۰میلیونم بدم فقط بچم سالم باشه 😭😭😭😭😭😭😭

اولش برو سلفری

سوال های مرتبط