فرنیوه های آی بانو هم خوش طعمه ! امتحانش کن
قیمت چنده سرلاک
گندم و میوه دادم خوب بود
گندم خرما
سرلاک اگه هزینه اش واست مهم نیست نستل و هیرو بیبی و گربر برندهای خوبی ان من برای دیار میگیرم همه طعمی رو هم دوس داره مواد افزودنی هم ندارن
سرلاک فرنی خوبه ساده هست
و یکی دگ هم حریره بادام ک تو پاکت قرمزا هستن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.