۶ پاسخ

فرنیوه های آی بانو هم خوش طعمه ! امتحانش کن

قیمت چنده سرلاک

گندم و میوه دادم خوب بود

گندم خرما

سرلاک اگه هزینه اش واست مهم نیست نستل و هیرو بیبی و گربر برندهای خوبی ان من برای دیار میگیرم همه طعمی رو هم دوس داره مواد افزودنی هم ندارن

سرلاک فرنی خوبه ساده هست
و یکی دگ هم حریره بادام ک تو پاکت قرمزا هستن

سوال های مرتبط