۲ پاسخ

عذر میخواهم برای چیه این واکسن ؟

هیچ علائمی خیلی سبکه من ۳ دوز زدم‌برا اریا

سوال های مرتبط

مامان علی و زینب مامان علی و زینب ۲ سالگی