من تیروئیدم ۱۶ و نیم بود تا چهارشنبه دوتا ۱۰۰ میخورم پنجشنبه یکی جمعه هیچی اونم گفت حتما ناشتایی رو رعایت کن
من ۱۰۰ دارم میخورم
من هر روز ۱۰۰ میخورم پنج شنبه جمعه ۲۰۰ .دوتا ۱۰۰
به من ۵۰داد
دکتر من دوز ۱۰۰ بهم داده گفت هروز صبح ناشتا نصف قرص بخورم هرماه برم آزمایش تیروئید بدم
حداقلش ۵۰ هست که باز دکتر تشخیص میده کامل یا نصفه خورده بشه.دوز ۱۰۰ هم داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.