معمولاً دوز قرص تیرویید برای مصرف چنده؟

۶ پاسخ

من تیروئیدم ۱۶ و نیم بود تا چهارشنبه دوتا ۱۰۰ میخورم پنجشنبه یکی جمعه هیچی اونم گفت حتما ناشتایی رو رعایت کن

من ۱۰۰ دارم میخورم

من هر روز ۱۰۰ میخورم پنج شنبه جمعه ۲۰۰ .دوتا ۱۰۰

به من ۵۰داد

دکتر من دوز ۱۰۰ بهم داده گفت هروز صبح ناشتا نصف قرص بخورم هرماه برم آزمایش تیروئید بدم

حداقلش ۵۰ هست که باز دکتر تشخیص میده کامل یا نصفه خورده بشه.دوز ۱۰۰ هم داره

سوال های مرتبط

مامان نیلا 💓 نلین👭 مامان نیلا 💓 نلین👭 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق🌰🩷 مامان فندق🌰🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری