خانما منم ۱ ماه پیش عفونت گرفتم پنیری شکل زرد رنگ ولی بی بو دکتر بم قرص واژینال داد ۱۵ روز استفاده کردم خوب شدم. الان باز دو سه روزه عفونت گرفتم زیاد میرم دسشویی یا میفته رو سنگ یا روی دستمال مشخصه دکتر بم شامپو داد گف بشور روزی یبار خودتو ب نظرتون چیزی نمیشه ؟ طبیعیه تو ماه من عفونت
اره اره😂😂دیگه راهش داره پلمپ میشه
هیچی فروکن بره
واژینال تاثیرش از مقعدی بیشتره
مقعدی بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.