سلام آنومالی من خوبههه ؟
وزن بچم چنده عزیزان

تصویر
۴ پاسخ

چطور انجام داده واسه شمارو به من کفت ۱۸/۱۹وقتشه

من ۱۷ هفته رفتم سونو انجام نداد واسم
گفت برو ۱۸ هفته و ۵روز که پر شد بیا🥲

چقدزود رفتی

زود نرفتید انومالی‌؟ چون میگن ۱۸ هفته باید رفت
دکتر به من گفت ۱۸ هفته برم

سوال های مرتبط

مامان لوبیا کوچولو مامان لوبیا کوچولو ۹ ماهگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته بیست‌وهفتم بارداری