سلام عزیزان سونوگرافی آنومالی تو اورمیه مبلغ ش چنده

۴ پاسخ

سلام کسی ازاورمیه هست‌یه سوال داشتم خواهشاهست یه پیام بفرسته ممنون‌میسم

من تو اهواز دادم ۹۰۰

من ۲۳۰۰ دادم البته تو تبریز اون طرفا هم فک کنم همین حدود هاباشه

مونده پیش کی بری
مثلا دکتر سیاوش نوری ۱۱۵۰ هست

سوال های مرتبط

مامان ❤️جیگر گوشه مامان ❤️جیگر گوشه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌وسوم بارداری