خانمای سرکلاژی شما دکترتون بهتون اجازه نزدیکی داد؟

۸ پاسخ

بابل دکترتون کی بود برا سرکلاژ

من سرکلاژ نبودم ولی تا اخرین روز زاییدنم دادم🤣🤣🤦🏼‍♀️ اصلا تو بارداری بدتر شده بودم

بنظرم انجام ندع من سرکلاژ نبودم ولی نه ماه حتی روکار هم نداشتیم چ برسع تو کار😂

خیر.

نه من قبل سرکلاژ هم نمیزاشت چه برسه به الان اصلا نمیزاره

بنظرم تحمل کن هنوز هفتت پایینه ممکنه ارضا بشی رحمت ب انقباض بیوفته ارزش نداره این همه استرس

عزیزم سرویکستون چند بود که سرکلاژ شدید؟ سابقه سقط یا زایمان زودرس داشتید؟؟

سلام خیر

سوال های مرتبط

مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نگین و تودلی مامان نگین و تودلی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا🌺اهورا مامان هدیه خدا🌺اهورا روزهای ابتدایی تولد