بابل دکترتون کی بود برا سرکلاژ
من سرکلاژ نبودم ولی تا اخرین روز زاییدنم دادم🤣🤣🤦🏼♀️ اصلا تو بارداری بدتر شده بودم
بنظرم انجام ندع من سرکلاژ نبودم ولی نه ماه حتی روکار هم نداشتیم چ برسع تو کار😂
خیر.
نه من قبل سرکلاژ هم نمیزاشت چه برسه به الان اصلا نمیزاره
بنظرم تحمل کن هنوز هفتت پایینه ممکنه ارضا بشی رحمت ب انقباض بیوفته ارزش نداره این همه استرس
عزیزم سرویکستون چند بود که سرکلاژ شدید؟ سابقه سقط یا زایمان زودرس داشتید؟؟
سلام خیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.