۵ پاسخ

بله عزیزم منم ۳۷ کامل زایمان کردم خون رسانی جفت به جنین کم بود ۲۲۴۰ بود وزنش آمپول ریه هم نزدم

بچه از ۳۶ ب بعد رسیدس دیگه

من ۳۷ ۲۳۰۰ کامل بود امپول ریه هم نزدم بچم تو شکمم وزن نمیگرفت

من ۳۶ شش روز زاییدم
وزنش ۲۸۲۰
امپول ریه سه روز قبل زدم

اره عزیزم آمپول ریه زدی

سوال های مرتبط

مامان جوجو👼🏻🩵 مامان جوجو👼🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی