والا ب بدبختی نه حموم میتونم برم ن گلاب بروت سرویس خوابم در طول شبانه روز یکی دو ساعت دارم میمیرم
منکه شوهرم میگم بچه نگه دار اصلن باموقعی که روی زمینه وگریه میکنه فرقی نمیبینم
من که اصلا بچه داری بلد نیستم ،نمیدونم اگه مامانم پیشم نباشه میخوام بتونم یا نه از الان استرس دارم
من دوتابچه دارم با شوهرم میشن سه تا
بزوررر یا نمیرسم
فعلا پیش مامانمم
خدا خواهرمو برام نگه داره😍😂صبح تا بعدظهر که شوهرم سرکاره میاد خونم کارامو همه رو میکنه شام درست میکنه بچمو مرتب میکنه میره خونش خدا خیرش بده اگه خواهرم نباشه خونم از کثیفی سوسک میکنه 😂
من هیچ کاری نمیتونم کنم حتی غذاهم نمیتونم درس کنم بخورم
ب سختی وبدبختی و بیخوابی
بہ نام خداا
میگ میگ وار و با بدبختے
هیچ کاری رو کامل نمیرسم انجام بدم همه چی نصف و نیمه ،هنر کنم یه غذای عجله ای درست میکنم😢
به نام خدا باباش نگه میداره مامیرسیم
به نام خدا
نمیرسیم😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.