بچه هاتون از کی تونستن مستقل بشینن?د

تصویر
۱۷ پاسخ

بچه من ک فعلا نمیشینه
شما از کی گذاشتین تو روروئک ؟

اوایل۶ ماهگی

بچه من از ۴ماهگی نشست

شیش ماه

دختر من هنوز نمیشینه

۷ماه ونیم

نمیدونم پسرای من چ اصراری به زود نشستن داشتن .دوتاشون از ۵ ماهگی نشستن

شش ماه

اخر هفت ماه کامل مستقل نشست

میشینه اما نمیتونم اعتماد کنم تعادل باید کامل حفظ کنه بعد

شش ماه

اخرای هفت ماهگی

۶ ماهگی نشست

۶ ماهگی

از 6 ماهگی

از چند ماهگی کوچولوتو گذاشتی تو روروئک؟ من دو دلم همه میگن بذارش الان وقت خوبیه
ولی حس میکنم زوده

الان میشینه ولی خودشو خم میکنه میندازه یه سمت خیلی بامزه میشینه😂🤣 هنوز صاف صاف نمیشینه

سوال های مرتبط

مامان نورا🩷😍 مامان نورا🩷😍 ۱ سالگی
مامان شازده کوچولو🦊 مامان شازده کوچولو🦊 ۸ ماهگی