۶ پاسخ

از اخرای ۵ ماهگی

همون اول ۷ ماهگی

هنوز براش زوده . اصلا کلا نشونی زیاد با کمک خودت هم بهتره چون بشینه چون دنیا رو راحت تر میبینه دیگ دلش نمیخواد دمر بشه . و هرچی دمر باشن فیله های کمرشون بیشتر تقویت میشه و بعدا تو نشستن کمردرد نمیگیرن

اول ۷ ماهگی

واسه من هنو نمیتونه

۶ ماهگی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو🦊 مامان شازده کوچولو🦊 ۸ ماهگی
مامان نورا🩷😍 مامان نورا🩷😍 ۱ سالگی
مامان جانا🩷🧸 مامان جانا🩷🧸 ۱۰ ماهگی