خانوما بتا دادم عددش ۳۷۲۶ هستش خب این یعنی چی
بارداری بارداری بارداری

۹ پاسخ

اخرین پریودیتون چندم بوده گلم؟

مبارک عزیزم احتمالا تو سونو ساک بارداری دیده بشه

معنی نداره تا اون لحظه ای که آزمایش دادی انقد هورمون بارداری تو خونت بوده همین

این عدد مقدار هورمون گنادوتروپینه که وقتی باردار بشی توی خونت ترشح میشه و هر ۲ روز عددش دوبرابر میشه، یعنی ۲ روز دیگه اگه آزمایش بدی باید بیشتراز ۷۴۵۲ باشه.

مبارکه بارداری دیگه

این عدد معمولا نشانه پنج هفته هستی و عالیه هیچ مشکلی نداره

این یعنی هورمن HGتو بدنت رفته بالا

یعنی مامان شدنت مبارک

بارداری

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته نوزدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری