۳۷ دقیق تبه؟ جواب بدید خواهرا

۸ پاسخ

اره اگه مریضه استا بده وگرنه تو شرایط دیگه احتمالا خونه گرمه

اره ۳۷ شروع تبه

نه نیست

نه
اگه مریض هست یکم بهش شربت استا بده

نه نیس

نه ۳۷و۵ تبه

نه

نه عزیزم از ۳۷/۵به بالا شروع تبه

سوال های مرتبط

مامان سام مامان سام ۲ سالگی
مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان دیانا 🌸 مامان دیانا 🌸 ۴ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۳ سالگی
مامان پسته مامان پسته ۳ سالگی
مامان سلین😍🌱 مامان سلین😍🌱 ۲ سالگی