۳ پاسخ

من خیلی ساده درست میکنم گاهی وقتا آدم یا قارچ نداره یا پنیر پیتزا تو خونش .مرغا سینشو آب پز میکنم پیاز یدونه خلال میکنم وقتی سرخ شدن پیازا مرغا رو ریش میکنم میریزم رو پیازا یکم ک سرخ شدن نمک فلفل سیاه ادویه و پودر آویشن میزنم یکم تفت میدم بعد سس گوجه میزنم دوباره یکم تفت میدم تمام . خیارشور گرد میکنم با سس مایونز قاطی میکنم بعد ساندویچمو باهاش درست میکنم خیلی ساده و خوشمزه .

مرع با پیاز سیر بزار بپزه بعد ریش ریش کن سیب زمینی و قارچ سرخ شده حالا همه با هم قاطی کن پنیر هم بریز بعد لا نون با گوجه خیارشور

من مرغ میزارم بپزه
زیش ریش میکنم
پیاز داغ میکنم فلفل دلمه و قارچ میریزم بعدم مرغا بربز ادویه بزن یکم بعد پنیرپیتزا همدبریز سرش بزار اب شه
سیبب زمینی هم سرخ کن جدا

سوال های مرتبط

مامان پسته مامان پسته ۳ سالگی
مامان سلین😍🌱 مامان سلین😍🌱 ۲ سالگی
مامان محمد مامان محمد ۲ سالگی