۴ پاسخ

طرف سردری و سیداوا

پس چرا هیجا چیزی نمیگن انگار همه جا امن و امانه

نمیدونیم که فقط صدامیاد🥺🥺کی تموم میشه این روزاااا خداااا

معلوم نیس که خدالعنتش کنه فقط ازترس میلرزم اینجاصدازیادبود

سوال های مرتبط