۴ پاسخ

قمم ۴ونیم صبح زد
چرا اینا آنقدر راحت میچرخن تو آسمون؟!

الانم میزنه نوشته کلانتری ۱۱۱تهران رو‌زدن

من شمال تهرانم خونه مامان تا به حال جنگنده از بالا سرمون رد شد نقاط مختلف چند جا دود دیده میشه

شما کجای تهرانید

سوال های مرتبط