۶ پاسخ

والل رفتم تو روبیکا دوتا خبر دنبال می کنم هیچی نذاشته بود خوشحال شدم گفتم حتما دیشب همه جا آروم بود😑😑

سمت مهرابادو میدونم زدن چون نزدیکشیم

یکیش میگن پست پلیس زده مهرآباد فک کنم

دیشب تهران رو زد خیلی بد بود دوشب هرشب انگار ساعت مشخص داره میاد میزنه میره

اینجام تا صبح ج قشنگ میچرخید واس خودش کله صبحی زد رف

منم کل اخبار داخلی رو بالا پایین کردم اصلا نگفتن کجاهارو زده ،من غربم چندتا صدا اومد ولی نمیدونم کجا بود

سوال های مرتبط