۱۴ پاسخ

عیب نداره حتما واسه این یکی محافظ صفحه بخر
تی وی ما اگه محافظ نداشت تا الان صددفعه خرد شده بود

پسر منم خیلی قبلا عصبی می شد میکوبید به تی وی به آینه
یه آینه قدی تقریبا دومتری شکوند سرش میکوبید
تی وی محافظ زدم
محافظشم شکوند
دوباره محافظ گرفتیم
یکماه و نیم تی وی پشت مبل قایم کردیم تا اینکارا از سرش بیوفته
فعلا ک خیلی خوب شده
شاید ماهی یکبار یه مشت به تی وی بزنه 😂😁
عزیزم انشاالله بازم میخری

ای وای چه بد حیفه النگو ها 🥲

محافظ تلوزیون حتما بگیر .
به دیوار نصب کن ..
پسر منم شکوند دوباره گرفتیم

ایواااای😶

مال من که دوتا شکست این یکی رو زدم به دیوار تی وی وال زدم محافظم گرفتم اگه محافظ نداشت اینم می‌شکست

وایی منم از ترس بچه ها زدم به دیوار هنوز گفتم محافظ صفحه هم بگیرم براش

برای این یکی محافظ بگیر بیان نصب کنن حتما،بزن دیوار بچهای الان نمیفهمن خدای نکرده دوباره اتفاقی نیوفته

کاش حداقل قسطی برمیداشتی

حالا که شده غصه نداره دیگه فدا سرتون ولی مواظب باش و بهش هشدار بده

قابل تعمیر نبود..؟کاش قسطی برمیداشتی ولی طلاهات حیف بود

نمیشد تیوی قسطی برداری طلاتو نگهداری

🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤕

یه درد به دردات اضاف شد
تا ۳ سال میگی حالا

سوال های مرتبط