۴ پاسخ

فک کنم باید زیر ۱۴۰ باشه

قند دو ساعته باید زیر ۱۲۰ باشه

قنددوساعته باید ۱۲۰ باشه

ناشتا بگیر گلم
من بعد شام گرفتم ۲۴۹ بود فک کنم داشتم سکته میکردم
فرداش دوسه ساعت بعد صبونه گرفتم ۸۰ بود

سوال های مرتبط

مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۹ ماهگی
مامان مهدیس🥰ماهلین🥰 مامان مهدیس🥰ماهلین🥰 ۸ ماهگی