نه نميتوني نخورياااااا
آره بخور
نه واقعا چرا نتونی بخوری
چه سوالیه😩
اره فداتشم هرچی دلت میخواد بخور نوش جونت فقط فقط یک عصبی نشوو داد نزن فلفل چه شیرین تند نخور کندر نخور چون بچه پیش فعال میشه شیرینی کاکائو زیاد نخور خیلی کم من اینا رو خوردم بچم پیش فعال شد کلی هم سرش عصبی میشدم شکمم بود
هم قندش بالاس و همچرب و چیلیه بخور ولی زیاد نه و در ماه یکی دو بار بنظرم نباید نگاه کنی ک خیلی ها همه چی میخورن و هیچیشون نمیشه بدن با بدن فرق داره
نه نخوریاا دور بچه میپیچه😂
وای چقدر لوسین بعضی ها، انگار از پشت کوه اومدین، ماکارونی میشه خورد، سوپ میشه خورد کوفت میشه خورد،
نه فدات
چرا نتونی؟؟
فقط اگه قند بارداری داری باید رعایت کنی وگرنه مشکلی نداره
عجب اره
اره میتونی
واه اره!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.