بچه ها کیک خیس شکلاتی میتونم بخورم؟

۶ پاسخ

گفتی دلم خواست😂😂😂😂

کیک‌درست کردم‌ الا روزی یکی یا دوتکه میخورم تا ۵ روزم درست کردم‌بخورم چون هیچی نمتونم بخورم بعد فقط دعا میکنم داداشم‌و آبجیم نیان خونمون اگ‌میان نبینن اونا رو ک ببینن میخورن دیگ‌حوصله درست کردن ندارم😂😂 کیک بیرون هم زیاد شیرین هست نمیگیرم ک ی وقت مشکلی پیش نیاد برا قند واینا

من عاشق کیک‌خیس و یخچالیم

معده درد نداری بخور اگه مشکل معده داری لب نزن ک زهرت میشه اینو از تجربه خودم میگم

چرانتونی بخوری

اره چرا نتونی ؟ بخاطر قندش میگن زیاده روی نشه

سوال های مرتبط

مامان رستا💗 مامان رستا💗 ۴ ماهگی
مامان عشق من🩷🩷 مامان عشق من🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۲ ماهگی
مامان نیاراد🥑🩵👶 مامان نیاراد🥑🩵👶 ۴ ماهگی
مامان کارن مامان کارن هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کوچولو. مامان کوچولو. هفته پانزدهم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان هورام💙 مامان هورام💙 هفته سی‌وپنجم بارداری