۵ پاسخ

در حد برطرف کردن هوست بخور ولی اون روز کافئین کمتری مصرف کن چون کیک شکلاتی خودش داره

نه بابا پودرکاکائوداره که اونم زیاد نیست

چون مواد نگهدارنده داره زیادش خوب نیستش
و خونگیش بهتره تا شرکتی

هرچ دلت میخواد به اندازه بخور زیاده روی نکن توی هیچی
دکترمن گفت فقط جیگر وشربت زعفرون غلیظ نخور جیگرم یکی دوتیکه اشکال نداره

کلا شیرینی‌ جات خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان 🥰❤️ مامان 🥰❤️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه کوچولو 🤍 مامان جوجه کوچولو 🤍 ۲ ماهگی
مامان جیگر مامان جیگر هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان 💙mahva🩷mahyar مامان 💙mahva🩷mahyar روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی
مامان گیسو مامان گیسو ۵ ماهگی