منم گفت سرش اومده پایین استراحت کن با شیاف بزار اگه اتقباض داری
عزیزم اصلا زیاد سرپا واینسا خم نشو زیاد و کلا زیاد کار نکن سعی کن همش به پهلوی چپ دراز بکشی چون فشار میاره بهت
کار زیاد کردی غذا ظرف .....
فرنگی استفاده کن
کار نکن پله نرو استزاحت تا بهتر بشی
استراحت منظورش اینه کار سنگین و اینا نکنی زیاد برای کارات دولا نشی خیلی سر پا نباشی و اینا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.