۱۷ پاسخ

ان شاالله وزن میگیره ☺️

اصلا وزن کم نکرد ۵روزگیش ۳کسلوشده بود

من بچه اول ۲۴۰۰ ...۴۰هفته تموم دنیا اومد

عزیزم بادوم بخور خیلی سریع رشد میکنه نگران هم نباش بعضی بچه ها خب ریزه میزه ترن بعد که بدنیا بیاد شیر خودتو میدی تپلی میشه ایشالا فقط الان مهم کنترل استرس و تغذیه خوبه

گلم تخم مرغ زیاد بخور با مرغ خیلی برای وزن گیری خوبه
یا نخود آبپز کن بخور یعنی اینا بمب برای وزن گیری شیر و میوه خیلی تاثیر داره
ولی کلا وزنش اگر تا ۲کیلو ۷۰۰ یا تا ۳کیلو باشه دیگه خوبه تا ۳۷ هفته یا ۳۸ هفته اون موقع میتونی زایمان کنی تو الان برات زود باید دوهفته صبر کنی تا زایمانت

ماست یونانی ، شیر ، تخم مرغ آبپز ، حلیم بوقلمون ، کباب

منم 35هفته 2300بود سونوگرافیست گفت لاغره اما دکتر گفت خوبه

بادام هندی هروز

کره بادوم زمینی
حلیم
تخم مرغ
بستنی
مرغ
گوشت
اینا وزن میده

اشکال نداره تا دو هفته دیگه رشد میکنه چیزای مقوی بخور عزیزم تازه دو کیلو و. دویست کم نیست بعضیا تو هفته شما خیلی کمترن

کوبیده بخور
مرغ کبابی بخور
بستنی و تخم مرغ ابپز ی روز درمیون
گردو و بادوم پسته
خامه کره کره بادوم زمینی
لبنیات و میوه هررروز

طول سرویسکت برای این هفته فک کنم خوبه مگ چقددیگ مونده ریش کامل وزنش مشکلی نیست ان شالله ب دنیا بیاد تپل میشه من خیلی دیدم حتی۶ماهه ک نارس بودن با وزن خیلی کم الان قدوهیکلی ازبچه هایی ک باوزن نرمال ب دنیا اومدن بیشتر

نگران نباش عزیزم
من دختر خواهرشوهرم بچش وقتی دنیا اومد ۳۷ هفته بود وزنش ۲۱۰۰ بود

من امروز رفتم 2400 گفت خوبه ک

۳۵ هفته سرویکس ۲۸ خیلی خوبه من ۲۵ هفتمه ۲۴ شده سرویکسم

اگر قند نداری لیدی میل بخور

ابگوشت زیاد بخور حلیم اجیل گوشت کبابی جوجه حبوبات تخم مرغ ابمز هروز بخور وزن میگیره

سوال های مرتبط