۶ پاسخ

خب مشخصه دیگه 😕😬😂

ساده با شکر درست کن طعم اصلی حفظ بشه
زعفران گلاب بزنی نرخ سیب نمی‌ده دیگه

هل‌وگلاب خوب میشه

مگه بدون شکر هم میشه؟؟؟

دومی

هل گلاب

سوال های مرتبط