با ماست محلی
سبزی خوردن .تربچه.گل محمدی .نعنا خشک.خیار.کشمش.گردو.یخ آب. ماست
دوووغ با تکه های یخ و گل محمدی و خیار و نعنا و گردووو🤤🤤
با هر دو بیشتر با ماست ، خیار ، نعنا ، سبزی تازه، پیازچه ، سیر فراوون، گردو فراوون، کشمش پلویی، یخ ، و در بعضی موارد عرق نعنا
با ماست عزیزم
سبزی خوردن مخصوصا اگه خشک باشه مثل نعنا خشک
گل محمدی نون خشک ..خیار و گردو
من با ماست خیلی خوشمزه میشه
خیار
سبزی
تربچه
کشمش
گردو
پیاز هم خوشمزه میکنه
من گوجه خیار نعنا خشک فلفل سیاه و نمک بعدش یخ خرد شده ماست و آب
آبدوغ خیار با هرچی باشه خوشمزس
خصوصا اگه خامه بریزی توش😋😋😋
وای دلم خواست😋😋😋
با ماست سون و پر گردو
هم ماست میزنم هم دوغ😃😃😃
سبزی خوردن خیار و نعنا و نمک و گردو 😛😛
من هم ماست میریزم هم دوغ. یعنی نصف به نصف
توش خیار. سبزی تازه خورد میکنم.گردو.کشمش. نون خشک. آذربه و نعنا خشک.سیر
گل محمدی ندوست
ولی ترکیب بهشتی میشهااا
ماست سون یا یونانی
به جای کمی آب هم دوغ میریزم 😋😋😋
من با ماست محلی
یا دوغ تلومی
گوجه
خیار
گردو
نعنا
پونه
نون خشکک
باور میکنی تا حالا نخوردم☹️😂😂
من با ماست دوست دارم
هم ماست میریزم هم دوغ
خیار ، پونه ، فلفل سیاه ، سبزی خوردن خورد شده ، گردو ، کشمش ، تربچه ، پودر گل محمدی ، دو قاشق خامه
فوق العاده خوشمزه میشه نوش جانت
من با ماست سون دوستدارم
با هر دو هم ماست هم دوغ
من ماست چکیده ترش
ماست چکیده موسیر
دوغ ابعلی
و یکمماست معمولی
ماست موسیر و دوغ آبعلی باهم
دوغ میریم چند قاشق هم ماست میریزم که یکم سفت بشه
گل محمدی و گردو و تربچه و سبزی و یخ و نعنا
ماست را دوغ میکنیم با سبزی خوردن و پیاز و خیار و تربچه و سبزیجات خشک عالی میشع در کنارش هم گردو و کشمش
بابام شیر میخره از گاوداری مامانم میجوشونه و مایه میکنه بعد ماست رو دوغ میکنیم و نعناع و گل محمدی میزنیم بهش با گردو و سبزی خوردن و اینا میخوریم
با ماست ترش خوبه ،گردو ،سبزی معطر خشک شده نعناع ،آویشن اینا به به دلم خواست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.