۲۴ پاسخ

با ماست محلی
سبزی خوردن .تربچه.گل محمدی .نعنا خشک.خیار.کشمش.گردو.یخ آب. ماست

دوووغ با تکه های یخ و گل محمدی و خیار و نعنا و گردووو🤤🤤

با هر دو بیشتر با ماست ، خیار ، نعنا ، سبزی تازه، پیازچه ، سیر فراوون، گردو فراوون، کشمش پلویی، یخ ، و در بعضی موارد عرق نعنا

با ماست عزیزم
سبزی خوردن مخصوصا اگه خشک باشه مثل نعنا خشک
گل محمدی نون خشک ..خیار و گردو

من با ماست خیلی خوشمزه میشه
خیار
سبزی
تربچه
کشمش
گردو
پیاز هم خوشمزه میکنه

من گوجه خیار نعنا خشک فلفل سیاه و نمک بعدش یخ خرد شده ماست و آب

آبدوغ خیار با هرچی باشه خوشمزس
خصوصا اگه خامه بریزی توش😋😋😋

وای دلم خواست😋😋😋

با ماست سون و پر گردو

هم ماست میزنم هم دوغ😃😃😃
سبزی خوردن خیار و نعنا و نمک و گردو 😛😛

من هم ماست میریزم هم دوغ. یعنی نصف به نصف
توش خیار. سبزی تازه خورد میکنم.گردو.کشمش. نون خشک. آذربه و نعنا خشک.سیر
گل محمدی ندوست
ولی ترکیب بهشتی میشهااا

ماست سون یا یونانی
به جای کمی آب هم دوغ میریزم 😋😋😋

من با ماست محلی
یا دوغ تلومی
گوجه
خیار
گردو
نعنا
پونه
نون خشکک

باور میکنی تا حالا نخوردم☹️😂😂

من با ماست دوست دارم

هم ماست میریزم هم دوغ
خیار ، پونه ، فلفل سیاه ، سبزی خوردن خورد شده ، گردو ، کشمش ، تربچه ، پودر گل محمدی ، دو قاشق خامه
فوق العاده خوشمزه میشه نوش جانت

من با ماست سون دوستدارم

با هر دو هم ماست هم دوغ

من ماست چکیده ترش
ماست چکیده موسیر
دوغ ابعلی
و یکم‌ماست معمولی

ماست موسیر و دوغ آبعلی باهم

دوغ میریم چند قاشق هم ماست میریزم که یکم سفت بشه
گل محمدی و گردو و تربچه و سبزی و یخ و نعنا

ماست را دوغ میکنیم با سبزی خوردن و پیاز و خیار و تربچه و سبزیجات خشک عالی میشع در کنارش هم گردو و کشمش

بابام شیر میخره از گاوداری مامانم میجوشونه و مایه میکنه بعد ماست رو دوغ میکنیم و نعناع و گل محمدی میزنیم بهش با گردو و سبزی خوردن و اینا میخوریم

با ماست ترش خوبه ،گردو ،سبزی معطر خشک شده نعناع ،آویشن اینا به به دلم خواست

سوال های مرتبط