۳ پاسخ

بله من تو بهترین و بیشترین حالت آندومترم ۶ و نیم بود
با نشاسته گل و لوبیا سبز به بالای۷ و نیم رسوندم
یک قاشق نشاسته رو بریز تو یک لیوان آب سرد و هم بزن و بخور
لوبیاسبز هم روزانه یه کاسه آبپزشده رو بخور

نشاسته در شیز یا مثل فرنی، لوبیا سبز اب پز

ضخامت اندومتر که با نشاسته درمان نمیشه باید دارو مصرف کنید

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد مامان شهرزاد هفته بیست‌وهشتم بارداری