سلام از هفته چندم سکسکه ی نینی رو متوجه میشیم؟

۷ پاسخ

من فک کنم ۲۹ هفته بودم یا ۳۰

من ۲۸ اینا بود

من هنوزم متوجه نمیشم سکسکه رو

من از ۲۴ حس کردم

من ۲۵هفته سه روز فهمیدم تو سنو مشخص بود

من از ۳۳هفته حس کردم

والا من تازه دو هفتس متوجه شدم شاید قبلا بوده نمیفهمیدم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🎀 مامان توت فرنگی🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیررضاامیرحسین مامان امیررضاامیرحسین ۱۰ ماهگی