میگم صندلی غذا استفاده میشه لازمه ک بخرم؟ 🙄

۱۲ پاسخ

منم تا یکماه پیش نداشتم دیدم دارم خیلی اذیت میشم رفتم خریدم خیلی خوبه، ولی چنددقیقه که میشینه زود خسته میشه

والا من تازه اوردم تو کار خیلی خوبه 😅

تصویر

آره

اره خیلی لازمه من تو سیسمونی اول نخریدم تازه خریدم ولی واقعا منو نجات داد خیلی کاربردیه

اره کاربردی هه

اره بابا

شدیدا وسیله به درد بخوریه من که میخوام یه پرتابل هم بخرم تو سفر و رستوران و مهمونی هم همراهم باشه

عالیه مخصوصا که ارتفاعشونم قابل تنظیمه میخوای رو زمین باشی یا بشینی روی مبل

بله حتما بخر

اره خیلی خوبههه

عصای دسته واقعا

خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان نقطه خانوم مامان نقطه خانوم ۱۴ ماهگی
مامان آرمــــــان مامان آرمــــــان ۹ ماهگی