تجربتون از صندلی غذا چیه ؟بخرم یا نه

۴ پاسخ

راحته وول نمیخوره و غذاشو خوب میخوره

من که راضیم

دختر من از ۳ ماهگی میشینه توش و هم خوب غذا میخوره هم موقع های دیگه میذارم توش که کنار خودم توی اشپزخونه باشه

من عصای دستمه؛ یعنی هم داخلش بازی میکنه سرگرم میشه یکم هم غذاشو میخوره

سوال های مرتبط

مامان نقطه خانوم مامان نقطه خانوم ۱۴ ماهگی
مامان رُزا🥹❤️🕊️ مامان رُزا🥹❤️🕊️ ۱۱ ماهگی