نباید باشیر بخورید چون توش مکمل و اهن داره شیر نمیزاره اونجا جذب بدن بشن و خاصیت ویتامین ها از بین میره
وای واقعا بدمزهست
من به زور میخورم😫
با شیر اگه میخوری قرص آهن با فاصله ۲ ساعت بخور
گوشت بشه به تن نی نی جون🥰
نوشجان ایشالله به سلامتی
داخل ابجوش میریزی یا خنک؟؟
منم میخورم شما چقدر میخورین؟
ببخشید وزنش چقدر بوده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.