به وقت لیدی میل
برای وزن گیری دختر قشنگم😋🤩

تصویر
۸ پاسخ

نباید باشیر بخورید چون توش مکمل و اهن داره شیر نمیزاره اونجا جذب بدن بشن و خاصیت ویتامین ها از بین میره

وای واقعا بدمزه‌ست
من به زور میخورم😫

با شیر اگه میخوری قرص آهن با فاصله ۲ ساعت بخور

گوشت بشه به تن نی نی جون🥰

نوشجان ایشالله به سلامتی

داخل ابجوش میریزی یا خنک؟؟

منم میخورم شما چقدر میخورین؟

ببخشید وزنش چقدر بوده؟

سوال های مرتبط

مامان اریا مامان اریا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان علی مامان علی هفته سی‌وچهارم بارداری